SUMMER GAMES

I helgen är det summer games, och som jag sa var jag sjuk förra året ;s
så jag ska inte bli sjuk iår, och i våran familj är dom flesta förkyld och ont
i halsen -great och jag har känt av det litegrann men inte så att jag blir sjuk =)

matcher:
fre

Krokelvdalen - Infjärdens SK     heden   13.00
Clemensnäs - Infjärdens SK     svensbyn   18.00 
lör
Infjärdens SK      svensbyn   15.00


3:a på Mittnordencupen i Timrå. Förlorade Semifinalen på hörnor! det är nån
konstig regel att om det blir lika ser man vem som har fått mest hörnor under
matchen.


övre raden fv: Frida,Jennie,Anna,Linn,Sanna,Jag,Johanna,Ida,Amadna & Angelica
nedre raden fv: Jennifer,Jessica,Alexandra,Sofie & Anna!
Ledare fv: Thure, Helena & Arne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback