LEMON TREE

igår fick jag äntligen min dator skulle egentligen få den i onsdags, men det blev nå tjorv så
jag fick den igår istället. Idag har jag hunnit klippa gräset och hängt upp tvätten =)
och idag ska jag kanske vara med ida,emma och caajsa!

På sommarlovet har jag inte hunnit gjort så mkt, har mest varit med min ida ;D
Och varit på stugan och myst i det tråkiga och dåliga vädret.. Känns inte ens
som sommarlov =) hoppas vi går mot ljusare dagar så man får nån färg innan
skolan börjar om...

Nästa helg är det Piteå Summer Games, jiiippppiie! åh va kul, förra året var jag sjuk,
hade feber och uppsväld hals ;s men iår som också är vårat sista år vi får vara med
så ska jag INTE vara sjuk! På tal om fotboll så drar vi snart till gbg till GOOOTHIAAA,
den 12 juli far vi med tåget :D:D:D är borta 9 dagar då .


- Jakob ville tillägga att dom har 45 plattor på deras infart
HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback