FÖRSVUNNEN MOBIL

Nu är klockan 5 över 2 och egentligen skulle jag sova hos ida nu..

Idag efter matchen for jag hem duschade fixa mig och åt taco med sanna och krille.
Krille och Sanna skjutsade in mig,ida och johanna in till stan dom har öppet till 12 under summergames,
vet inte om det bara är idag tror det! men jag hittade ingenting (jag letade ingenting heller) jag hade nämligen
glömt mitt kort hemma, fast jag hade mina presentkort på ginatricot och jc, som jag än inte handlat upp
och fick dom i julas ;o men jag har typ glömt bort dom och inte betalat med dom ;) sen for vi hem kring halv 12
åkte hem med johanna.

när vi gick till ida hoppade hon till för hon blev rädd, och då såg vi att det var en söt
liten igelkotte :D vi lockade på den som om vi trodde det var en hund, och konstigt nog så lyssnade den och
kom, vi ville locka den hem ändå till ida! fast efter ett tag tyckte den nog vi blev ointressanta och vände om..
fast vi försökte igen, fast resultatet blev lika ;) vi gick hem utan igelkotten...
sen gjorde vi oss klara för att sova och när vi tänkte sova ringde min syster och sa att dom var påväg att hämta
mig, hade glömt att min mamma fyllde år imorgon så dom ville jag skulle vara hemma för vi ska gratta hon på
morgonen för att jag har summergames på dagen och allting så vi gör bort det på dagen :)

när jag kom hem märkte jag att min mobil var borta :ssss har letat överallt och ingenstans hittar jag den.
jag kan ha glömt den i Svensbyn på planen vi spelade idag! jag ringde till Jacke och sa att jag inte kunde
prata för jag förmodligen tappat bort min mobil, och snäll som han var for han och körde och kolla om den
är där ;o just nu är han där och letar tack älskling <3 jag får veta snart om den är där eller inte!
 
Ojjjj vad långt det hära inlägget blev! hoppas ni orkar läsa allt.

nu ringde jacke och sa att han HITTADE mobiilen , tack du är bäst!!!!
<33

Kommentarer
Postat av: jakob

varsegy :D

2008-06-30 @ 13:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback