DÅLIG UPPDATERING

Jag har inte skrivit nånting i min blogg på väldigt länge.. egentligen har jag massor att skriva om
men hur mycket jag orkar skriva om vet jag inte, jag skriver det som kommer upp i min hjärna!


studentbalen: Krille och Sanna gick studentbalen så jag var och kollade på när dom gick.
det var så många fina håruppsättningar och klänningar och så många olika klänningar!
Det kanske kommer upp nåra bilder lovar ingenting som jag brukar och aldrig kommer det
upp nåra .

examen:
var väl lika tråkig som vanligt, eller iaf tråkigt att se alla 9:or lämna skolan!
annars var examen bra =) härligt väder. efter examen for vi och såg Krille ta studenten,
och for ut på havsbadet till deras husvagn och åt jätte god middag. På kvällen var
jag,ida,jakob,emma,viktor,linn,viktor,anton,nirre,jessica i Lillpite sen drog dom till typ
svensbyn och jag,ida,jakob och emma stannade i lillpite ;D

rallycross: igår var jag & ida och jobbade på rallycross på haraholmen, vi delade ut drickor
när förarna hade kört klart. Det var slappt men kallt för det blåste ;> men vi klarade oss.


Idag har jag städat mitt rum och rensat min garderob inte visste jag att jag hade så mycket kläder.
och jag hittade massa gamla kläder som man letat hit och dit och blivit sur på mamma för man
tror det är hon som har hett undan det. Men tillslut blev det bra och välstädat.
Jag blev just klar med palten som jag hjälpte mamma med att göra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback