ÄNTLIGEN HÄNDER DET NÅTT

Nu hoppas jag det blir BRA väder för i helgen är det PSG!!! 27-29 juni
jag älskar psg för då känns det som sommar och det brukar alltid vara
fint väder och jag hoppas solen kommer fram till dess ;D

sen far jag till stockholm med min bror hans tjej och Liam ! 5-11 eller 12 juli
då ska vi bila ner och typ sova i tält ;D haha. Och så ska vi till vimmerby på
astid lindgrens värld (har varit där en gång tidigare) och sen ska vi på kolmården
och på grööna luuund , (vi ska iaf försöka hinna med allt)

den 12 juli på kvällen far jag till Göteborg på GOTHIA, och jag kommer kanske
hem på morgonen från stockholm ;s fast det är bara kul =) för nu längtar jag jätte
mycket för nu ska det äntligen hända nånting ROLIGT! på gothia ska vi
shoppa, gå på invigningen, liseberg, gothia discot (?), spela fotboll och ha KUUL!

om det är nån som läser som jag inte tror att nån gör men isf kan ni ju säga om ni ska
göra nånting kul / har gjort nå kul på
sommarlovet :)

här är lite bilder



astrid lindgrens värld       kolmården                         gothia             :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback