ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄKSMÄN

nu har vi varit och dansat på psg discot ;D fast det sög typ ändå, för egentligen dansade jag inte så mycket ;sss
viill på gothia discot iaf en kväll. nu sitter jag och ida i sängen NU ska vi sova hos varann så det inte
blir som igår när jag sanna ringde och drog upp mig ur idas säng.. haha! ida pratar med linus i telefon
och jag snackar med jacke på msn!

IMORGON HAR VI MATCH KLOCKAN 9 :O SAMLING KLOCKAN KVART ÖVER 8:A, FARA KVART I 8:A
OCH VAKNA KLOCKAN 7 TYP FÖR ATT SPELA EN MATCH SOM INTE ENS BETYDER NÅÅNTING.
åh jag blir så sur, jag kommer ju vara död imorgon ;s usch! jajja. imorgon på kvällen ska jag försöka
lägga mig tidigt och sova uuut på måndag morgon ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback