VI HADE IALLAFALL TUR MED VÄDRET

Jag och emma tog moppen och for till hennes stuga i tällträsk, myggornas palats. man blev typ uppäten.
När vi kom dit skulle vi gå och känna på vattnet och smidig som jag är tappar jag ner skon i vattnet och den sjunker,men efter ett tag fick vi upp den :) senare på kvällen gick vi ut på deras brygga och jag fick en klubba av emma när jag skulle öppna den glömde jag hålla i pinnen så den for ner i vattnet, sen skulle jag försöka håva upp den (fråga mig inte varför) kanske godissugen? haha, men tillslut såg jag inte den! så då kom jag på att jag kunde håva upp fiskar för det finns skit mkt fisk dära, och då hade jag på mig nåra sandaler som emmas farmor ägde och helt plötsligt låg dom också i vattnet men flöt som tur var. Men jag blev så stressad för att försöka få upp den så glömde helt bort håven och släpper den och emma börjar skrika HÅÅÅVEN SJUNKER, men jag hann inte få tag i den och  sen tappar jag andra skon! ;s inte min dag! sen vare bara ta på sig badkläderna hoppa ner bland fiskarna och hämta håven som jag tillslut hittade. och världens äckligaste botten kan jag också säga att det var.

"vi hade iallafall tur med vädret"


min sko på botten


jag och emma tog ett kvällsdopp på stranden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback