TRÅKIG DAG

och tråkigt väder .. usch! och jag som egentligen skulle vara i stockholm nu på kolmården.
Får nöja mig med att vi far på Gothia på Lördag. nu är det bara 6 dagar kvar ,
det kommer bli kul :D

Jag håller på att ladda hem 3 filmer


enough med jennifer lopez
pay iy forward (skicka vidare) gråtfilm!!
nanny diaries

jag har sett alla 3 filmer men vill se dom igen så ladda hem dom ;D fast nanny diaries går typ inte ladda
hem men det gör inge för jag såg den för några dagare sen!
jag älskar sorliga filmer, ge tips om ni vet nån bra.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, såg på jakobwidmans blogg att du hade skrivit där, din blogg var också rolig att läsa, trots att den kasnke inte håller samma klass som jakobwidmans, jag älskar verkligen hans sätt att skriva, du måste vara lycklig att du hittat en sådan kille, men din blogg var också bra, ta ett snack med jakob nu så att han kanske börjar uppdatera lite oftare, älskar verkligen dom få inlägg han har:)

2008-07-06 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback