SIKFORS

I tisdags följde jag ida till stan för att hon skulle färga och permanenta ögonfransarna på hårstudion.
Hon noppa och färgade ögonbrynen också, och allt det blev jätte fint! blev själv sugen på att göra det.
Kostar 470 kronor för allt det där =)

När vi hade varit på stan följda vi anna idas syrra och hennes kille erik till eriks stuga i Sikfors nånstans
i skogen. Där åt vi grillat med pommes me vitlösbröd jätte gott  :) efter det blev vi sugna på godis och chips
så vi for på affären i sikfors och handla det. sen for vi ut med deras brygga med motor och fiskade.
Men den enda som fick fisk var ida , en ganska stor gädda. Eller sen vi jag 2 jätte småa, kan man kalla det fisk?spigg låter nästan bättre. Sen grillade vi lite korv och myste på. Jag och ida somnade kring 1.

Nästa dag var det inge fint väder så vi städade och for hem ganska tidigt.
När jag kom till ida kom jacke och hämtade mig med moppen och for hem till mig.

Sen for vi till jacke och fiskade! jag fick fisk på första kastet, det var en ganska stor abborre. Sen fick vi ingen mer fisk så vi for hem till jacke, har med mig min dator för vi ska för en gång se what happens in vegas.
och nu står han och gör kladdkaka och jag sitter vid datorn han är en händig man hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback