VÄRSTA SKOTERTUREN

Idag var jag och ida med om värsta skoterturen.
vi körde på ett ställe som jag aldrig kört på förr och det var typ skit guppigt och så.
sen delade sig vägen och jag tog vänster för där var det en stor väg!
Sen kom vi till ett ställe där man kunde vända värsta bra ,
och då sa jag - asså jämt då jag kör på sånna här leder vill jag alltid fortsätta och se vart man kommer.
ida bara - jag meed! så smarta som vi var fortsatte vi köra.
efter ett tag började vi bli lite rädda för vi kom bara längre och längre in i skogen och bensinen
började närma sig slutet så jag ringde till pappa och då var vi skit rädda men pappa lugna ner oss ;) hahah! 
, det fanns ingenstans att vända men tillslut kom jag till ett ställe där
man kunde vända och jag var tvungen att vända där! när jag backade körde jag fast .. som vanligt ! ;S
så vi försökte typ en kvart . då ringde jag igen och berättade att jag hade kört fast , och han gav oss lite
tips! sen märkte vi att det snart var slut ström i mobilen . vadå otur? lite bensin , nästan slut ström i mobilen , vilse & kört fast kan inte gå sämre! sen så älskar ju jag och ida skräckfilmer och nästan alla är det ju nånting
som händer i skogen ;> men tillslut tog vi oss lös då blev vi överlyckliga och körde hem ! =)
ALDRIG MER SKA VI VARA SÅ OSMARTA!

aja , snart har jag fysträning! ;s inte taggad.
vill ju göra nått kul nu när det är looooooov .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback