FREDAG-LÖRDAG

igår vann vi mot sgif med 9 mål ;)
sen for jag och cajsa till hemmakväll och hyrde "flickan i källaren" och
"bring it on in it to win it" sen for vi och hämtade ida!
när vi kom till mig åt vi varmkorv och duschade.
sen körde vi skooter och då kom david,martin och pontus b och körde ett
tag :)
när vi kom till emma satt vi oss och såg filmerna vi började se "flickan i källaren" som är en sann historia om Natacha som blev kidnappad mellan 1998 och 2006! själva filmen sög & var typ psyk, men bara för att det var en sann historia blev den bättre och lite spännande. sen såg vi "bring it on"
fast jag och ida somnade så vi såg inte mycket att den men den värkade bra och emma & cajsa som såg hela filmen sa att den var bra. så jag och ida ska se den ikväll ist.

pusstjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback