SLITEN...

jag vaknade kring halv 12 i idas säng idag.. och jag var jätte trött! kändes nästan som att klockan var 7 på morgonen eller nå, men vi steg iaf upp och gjorde lyxfrukost eller lyxfrukost för oss. det vanliga är oboy med rostade mackor inge pålägg =) men idag kokade vi faktiskt ägg och hade på mackorna, det är svin gott =) nu ligger jag i soffan och är sliiten! och fotbollsträning ikväll, hade ju fys igår och match imorgon! aja får väl tänka positivt, kondis och vältränad =)

nu börjar det närma sig skolan ... jag får panik! vill inte börja 9;an, nationella prov och vi ska få nya lärare och massa tjorv.. och det som är mest svårast är valet för gymnasium jag har ingen aning om vad jag vill gå ;o tillslut kommer det bli barn och fritid eller nått tråkigt! ;s usch .. ska försöka komma på vad jag vill bli ;) Och ska försöka få så mycket tips som möjligt innan jag väljer! någon som kan tipsa nånting? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback