mörka nätter

nu börjar det bli mörka och tråkiga nätter.. När man åker moppe hem den hära tiden ser man inte ett skit ;s men sitter typ och väntar på att det ska komma upp nånting från skogen! usch, det är faktiskt riktigt läskigt ;p vill inte att hösten ska komma..

idag sprang jag 45 min och såg på hancock medans, sen sprang johanna i drygt en timme :) bra jobbat! Sen for vi till ok köpte chips och for till blåa huset jackes blåa hus! då kom linn och viktor och vi spelade lite gh. jag klarade 2 låtar på Hard det går framåt haha. Sen blev viktor, linn och jacke sugen på mat så vi drog till Sunes käkade och for till jackes stuga. Men då var det bara jag, johanna och jacke. Vi spelade hjärter 7 och Bluff , Vann i båda spelen!

Juste ja somsagt så såg jag och johanna hancock medans vi sprang på löparbandet! och jag började som vanligt gråta. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback