kung pow

idag har jag och jacke kört moppe gode mycke! vi tog min moppe och skulle fara till hattudden, Men då gick moppen sönder igen. Men vi tog oss till jacke som tur var (y) nu blir det fjärde gången vi lämnar in den. Men dom sa att om vi kom in med den igen så skulle vi få laga den gratis. Hoppas den blir bra, för den är ändå härlig och bra att köra , när den väl funkar!Sen åt vi plättar hos jacke och for tillbaka till Lillpite (eftersom hans moppe var där) och började om våran resa till Hattudden. Sen tog vi typ en omväg dit, men vi kom iaf fram =) Sen var vi där ett tag och skulle hem. När vi var påväg hem märkte vi oljan var typ slut så vi fick ta en omväg för att fara in till stan och köpa olja .. sen körde vi raka vägen hem!

Ikväll har jag jacke och ida sett Kung Pow, inte en Rebecca film och det var en Jacke film, den är typ gjord för han! Jag måste vara på nått konstig humör för att tycka den är bra.

Jag och ida ska sova snart har match imorgon mot assi! nu ska vi kötta. För är less att förlora som vi jämt gör!
go' natt.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Sen när blev det din moppe?:P

2008-08-28 @ 17:13:15
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback